:D

idag har det varit birsta med mormor och syster hela dagen :P mormor var så söt och köpte två par pumps till mig :D dom är så snygga..josie skulle gillat ;) sorry föressten att jag dissa dig ikväll ..i make it up to you :)
jag har ett stort problem nu..jag har världens största sår på hakan för att jag har klämt en finne :S den är så ful! den skkaaaa bort! Går ju inte att sminka över heller...skit!

Btw jag har glömt att säga att när sanna var i sthml så hade hon köpt en present åt mig. Hon hade köpt en svart paljett basker som jag har velat haft skit länge men inte hittat någonstan :D den är såååå fin ..katja är lycklig

Kommentarer
Postat av: Jonna

värst vad du inskaffar skor då :D jag vill med !

2008-04-20 @ 10:53:19
Postat av: Josie

Yepp, ny blogg, riktigt nöjd.
Det var sjukt kul. Jag var med Sofia och Therese, a gurl from her class. Men träffade ju massa andra också förståss =)

2008-04-20 @ 15:38:52
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0